Доведено, що жоден вид мистецтва не має більше потужного, ніж музика, впливу на емоційну, вегетативну, нервову та моторну системи дитини.
Саме тому основні види корекційної роботи, зокрема психогімнастика, ігро-, арт- терапія, зазвичай містять музичну складову. Обов’язковим компонентом на музичних заняттях в нашому закладі музика виступає у системі логоритмічних занять, які проводить вихователі разом з музичним керівником:
· пальчикова гімнастика – для розвитку дрібної моторики рук;
· вокально-артикуляційні вправи – для розвитку дихання;
· ритмічно-мовленеві вправи з руховим супроводом – для розвитку відчуття ритму;
· ігри з елементами арт-терапії – для розвитку уваги, вміння орієнтуватися у просторі;
· вправи на релаксацію – для зняття емоційного і фізичного напруження.
Коментарi