FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

Доведено, що жоден вид мистецтва не має більше потужного, ніж музика, впливу на емоційну, вегетативну, нервову та моторну системи дитини.

Саме тому основні види корекційної роботи, зокрема психогімнастика, ігро-, арт- терапія, зазвичай містять музичну складову. Обов’язковим компонентом на музичних заняттях в нашому закладі музика виступає у системі логоритмічних занять, які проводить вихователі разом з музичним керівником:

· пальчикова гімнастика – для розвитку дрібної моторики рук;

· вокально-артикуляційні вправи – для розвитку дихання;

· ритмічно-мовленеві вправи з руховим супроводом – для розвитку відчуття ритму;

· ігри з елементами арт-терапії – для розвитку уваги, вміння орієнтуватися у просторі;

· вправи на релаксацію – для зняття емоційного і фізичного напруження.

Кiлькiсть переглядiв: 580

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.